Jesteś tutaj

Pomoc

Na tej stronie znajdziesz kilka podstawowych podpowiedzi potrzebnych do obsługi naszego serwisu.

Jeżeli masz problem z obsługą serwisu lub potrzebujesz kontaktu z nami wypełnij proszę formularz kontaktowy.


1. Logowanie

  1. aby zalogować się do serwisu przejdź na dół strony i w menu "Menu użytkownika" kliknij odnośnik "Logowanie".
  2. przejdź na stronę logowania.

2. Wylogowanie

  1. aby wylogować się z serwisu przejdź na dół strony i w menu "Menu użytkownika" kliknij odnośnik "Wyloguj".
  2. Wyloguj bezpośrednio tutaj.

Jak kupować produkty

  1. Przeglądanie produktów. Na stronie głównej znajdują się produkty dodane do sklepu on-line w kolejności dodawania od najnowszych do najstarszych. Aby zobaczyć pełny opis produktu klinij na jego nazwę, zdjęcie lub użyj przycisku "więcej". Aby zobaczyć więcej produktów z danej kategori przejdź do interesującego Cię działu sklepu on-line w menu górnym. Po wybraniu kategorii produktów można je sortować wg ceny lub nazwy.

  2. Kupowanie produktów. Aby dokonać zakupu kliknij przycisk "Dodaj do koszyka". Jeśli produkt posiada dodatkowe opcje jak np kolor musisz je wybrać z listy u dołu strony produktu. Jeśli nie wybierzesz obowiązkowego pola otrzymasz komunikat "Pole tu nazwa wymaganego pola jest wymagane.". W takim wypadku przejdź do strony produktu i wybierz odpowiednią opcję.

  3. Przegląd koszyka. Aby przejść na stronę koszyka kliknij odnośnik Przeglądaj koszyk w polu "Koszyk na zakupy" na górze strony. Na otwartej w ten sposób stronie możesz edytować dodane produkty np zmiany ilości pozycji lub ich usunięcie z koszyka przyciskiem "Usuń". W tym miejscu otrzymujesz również informację i ogólnej cenie wszystkich produktów znajdujących się w koszyku bez wliczonej ceny za transport.

  4. Realizacja zamówienia. Po wybraniu wszystkich interesujących Cię produktów możesz przejść do Realizacji zamówienia znajdującym się w polu "Koszyk na zakupy" lub przez przycisk o tej samej nazwie na stronie koszyka 


Realizacja zamówienia

Aby dokonać finalizacji zakupów należy wypełnić wszystkie wymagane pola oznaczone * (czerwoną gwiazdką).

  1. Zawartość koszyka. Pole to informuje o pełnej zawartości Twojego koszyka.

  2. Informacje dla klienta. Pole to informuje na jaki e-mail będą przesyłane wiadomości związane z realizacją zamówienia. Znajduje się tam adres podany podczas rejestracji konta ale można go edytować poprzez opcję "(edytuj)"

  3. Dane klienta. Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola i/lub dodatkowe jeśli są niezbędne do realizacji zamówienia. Jeśli wypełniałeś te pola wcześniej lub określiłeś je na stronie "Moje konto" w zakładce "Książka adresowa" to powinny być już wypełnione. Jeśli masz określonych więcej adresów możesz wybrać jedno z nich poprzez listę wyboru "Książka adresowa" znajdującym się na górze pola.

  4. Dane do płatności. Standartowo pola wypełnione są danymi z pola "Dane klienta" ale można je edytować poprzez odznaczenie pola "Moje dane do rozliczenia są takie same jak dostawy." co spowoduje rozwinięcie tabeli. Jeżeli wybrałeś fakturę jako "Dokument sprzedaży" z pola "Dane klienta" nie zapomnij wypełnić pola NIP (obowiązkowo w przypadku faktury na firmę)

  5. Koszty wysyłki. Określ w jaki sposób chcesz otrzymać przesyłkę. Aby zobaczyć dostępne możliwości przejdź na stronę Cennik oraz dokumenty.

  6. Metoda płatności. Opcje związane z tym pole uzależnione są od sposobu dostarczenia przesyłki. Zaznaczone jest zawsze pole domyślne ale jeśli są inne opcje to możesz zmienić je w tym polu.

  7. Komentarz do zamówienia. Jeśli potrzebujesz podać dodatkowe informację potrzebne do realizacji zamówienia to wpisz je do dostępnego tam pola tekstowego.

  8. Jeżeli wszytkie pola są wypełnione możesz przejść dalej klikając na przycisk "Podgląd zamówienia" aby zobaczyć podsumowanie lub odłożyć zakupy poprzez przycisk "Anuluj".

  9. Podgląd zamówienia. Jeśli wszystkie dane są poprawne możesz zatwierdzić transakcję klikając na przycisk "Wyślij zamówienie" lub jeśli jakieś dane nie są poprawne możesz powrócić do edycji koszyka klikając przycisk "Wróć".

 

Po zatwierdzeniu zakupu zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem transakcji oraz numerem zamówienia.


Przegląd zamówień.

Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem transakcji możesz zobaczyć status swojego zamówienia na swoim profilu w zakładce "Zamówienia".

Oprócz danych takich jak adresy wysyłki i rozliczenia oraz zakupionych produktów podanych podczas realizacji zamówienia na stronie tej masz możliwość wglądu w status zamówienia.

 

Tagi: 

Nazwa użytkownika

Facebook